SUCCESUL IN VIATA dupa Pavel Corut! Despre TAINELE DIN NOI!

CREDINTA MUTA MUNTII DIN LOC! spune o veche vorba. 

A. Credinta ca POT sa fac ceva, ca pot realiza unele lucruri in viata. Ca ce mi se pare imposibil este totusi posibil, important este sa cred. CREDINTA si DORINTA! VREAU sa am acel ceva. Si lucrurile se intampla. DA, se intamplaaaaaaa!!!!!! Nu stiu cum, dar daca chiar vreau se intampla. Multi stiu lucrul asta, dar il folosesc doar din cand in cand, doar la ce isi doresc cu adevarat. Dar am invatat oare sa imi doresc cu adevarat?

Primul pas spre success: DACA ALTII AU PUTUT, POT SI EU. DA, POT! Dar VREAU cu adevarat? VREAU sa muncesc sa obtin acele lucruri sau astept… pica para malaiata in gura lui natafleata? Daca astept sa pice, mai greu. Daca ma duc sa culeg….. mult mai usor.

DACA VREI POTI, Adidas Torsion. Mult adevar, in 3 cuvinte. Dar Dumnezeu nu lucreaza pentru lenesi!🙂

B. Credinta ca NU POT sa fac ceva, ca nu pot realiza unele lucruri in viata. Ca ce mi se pare imposibil ramane imposibil. CREDINTA asta ca NU POT e de obicei mai mare decat credinta ca POT. De aceea nu putem de obicei sa facem anumite lucruri. Ca ne indoim, ca nu credem ca putem. Ca ne limitam singuri orizontul si nu credem ca putem trece de anumite bariere. Si toti oamenii din jurul nostru au acelasi mod de gandire si cand le cerem parerea ne spun acelasi lucru: ASTA NU SE POATE. Si chiar daca inainte credeam ca poate as fi putut dar nu eram sigur, cand mai vin si altii si imi zic acelasi lucru … C’EST FINI LA COMEDIE. Moare visul si speranta. Capitulez fara lupta. AICI e shpilul, aici e punctul de cotitura. Merg inainte sa-mi urmez visul sau….. ma resemnez si ma vait ca ce viata de 2 lei am.

SA INCEPEM SA VISAM si SA NE URMAM VISELE!

PUTINA ATENTIE insa la ce visam, la ce ne dorim.

CA S-AR PUTEA SA SE INTAMPLE!

 

Succese bat pe la ferestre.

Nu le-auziti, urechi inchise,

Ce-n inimi, mai ascundeti vise,

Murind captive si terestre?

De ce mai stati in asteptare?

Cand portile-s deja deschise?

Lasati-va purtati de vise,

Dati drumul gandului sa zboare!

Pavel Corut (si cartile sale)

Spune-ti parerea

