Exerciții pentru leneși.. de făcut în pat, pe pat, lângă pat etc.

Am tras linie, am adunat și am concluzionat: din 24 de ore cam 8 ore stam la orizontală (dormim), încă vreo 8-9 ore stăm pe scaun la servici (unii stau in picioare, dar e cam același lucru dacă nu se mișca prea mult din loc), după servici, fie ca ieșim cu prietenii undeva unde stam jos si vorbim, fie ca mergem acasă si ne uitam la televizor sau citim o carte, mai stam câteva ore bune, încă vreo 3-4 ore pe puțin. Stam si pe drumul pana la servici si înapoi, cu mașina sau cu transportul in comun.

REZULTATUL: cam toată ziua, in jur de 23 de ore stăm. Nu ne mișcam. Pai de ce să ne mișcăm dacă nu avem (ne)voie. Ne mai rămâne cam o ora pe zi timp in care sa mergem: pana la baie, din parcare pana la magazin sau pana in casa, pana la bucătărie sa ne luam o cana cu apa. Si cam atât. In concluzie, după câțiva ani de activitate maxima de acest fel, dacă urcam un etaj pe scări, avem impresia ca am făcut sport pentru toată luna.

CE ESTE DE FĂCUT? Nu știu dacă sunt o persoana leneșa, dar când mă gândesc să merg la sală, parca obosesc instant. Si oricum, nici nu-mi place. Mă si plictisește si nici n-am timp. Mai este varianta de făcut ceva exerciții in casa. Plictisitor de asemenea, ce să zic.

Dar am văzut intr-o zi pe Facebook unul din videoclipurile de mai jos. Si mi-am adus aminte de copilărie. Când mă dădeam de-a rostogolul in pat, când ridicam picioarele in tavan, când făceam lumânarea sau bicicleta si era atât de amuzant. Acum de ce nu mai facem toate astea? De ce oamenii mari nu mai au „voie” sa facă toate astea? Eu m-am hotărât sa redevin copil si sa mă dau din nou de-a rostogolul in pat si sa fac măcar si câte 5 minute de mișcare pe zi.

Vă las să vă inspirați din videoclipurile de mai jos. 30 de secunde fiecare videoclip. Si dacă aveți si alte idei de exerciții pentru leneși, lăsați-mi un mesaj.

După cum vedeți, aveți nevoie si de un câine🙂.

Si ultimele 30 de secunde. Cele mai grele. Cainele deja a lesinat. 

 

Spune-ti parerea

